wtorek, 5 stycznia 2016

Szczotkowanie ciała na sucho i olejek avokado

Osobiście jestem wielką fanka szczotkowania ciała na sucho. Uważam ze ta metoda jest najtańsza, najprzyjemniejsza i prosta do wykonania samodzielnego w domu, a jej efekty są dostrzegalne, już po kilku dniach! Dla mnie to wybawienie w walce z wrastającymi włoskami. Szczotkuję się regularnie już od trzech lat i nie wyobrażam sobie innego rozpoczęcia dnia!

Co nam daje takie szczotkowanie?
Przede wszystkim usuwamy niebezpieczne toksyny z naszego organizmu. Usuwamy także martwy naskórek, przez co lepiej wchłaniają się kremy i balsamy do ciała. Poprawiamy krążenie i napięcie skóry.  Szczotkowanie pomaga w walce z cellulitem. Po szczotkowaniu dobrze wziąć prysznic i natrzeć się olejkiem do ciała. 

Według mnie...:

-Szczotkowanie przede wszystkim rewelacyjnie rozbudza mnie rano. Krew zaczyna mocno krążyć, oczy się otwierają i senność szybko przechodzi!
-Skóra stała się niewiarygodnie gładka , jest jak wypolerowana. Brak szorstkości na łokciach czy na kolanach. Dotykanie swojej skóry to prawdziwa przyjemność! W ciągu dnia łapię się na tym że sama się gładzę;) - Mniej wrastających włosków. Przez to że skóra jest bardziej miękka, włosy nie wrastają aż tak bardzo. Czasem jakiś wrośnie, ale na pewno jest dużo lepiej.

Jak się szczotkować?
 
Szczotkowanie należy wykonywać codziennie rano, najlepiej przed prysznicem. Potrzebna nam będzie szczotka lub rękawica z naturalnego włosia. Masaż zaczynamy od stop i przesuwamy się ku górze w kierunku serca. Ja robię małe okrągłe ruchy, masuje każdy fragment ciała kawałek po kawałku. Czasem mój masaż jest bardzo krótki, czasem długi- wszystko zależy od tego ile czasu mogę poświęcić temu zabiegowi rano.


Ważną sprawą jest natarcie się olejkiem po prysznicu i po szczotkowaniu. Bardzo dobrze sprawdza się olej kokosowy ale moim odkryciem jest Olejek z Avokado! 


o olejku:

  •   odżywia skórę w 7 istotnych witamin: A,B,D,E,H,K,PP oraz skwalen,
  •   dostarcza wielu składników mineralnych, w szczególności:  potasu, manganu, fosforu i krzemu,
  •   nawilża i działa przeciwzmarszczkowo,
  •   doskonale penetruje skórę i wygładzą ją,
  •   zapobiega parowaniu wody z naskórka,
  •   działa przeciwalergicznie,
  •   łagodzi wszelkie podrażnienia skóry dzięki zawartemu chlorofilowi,
  •   dzięki zawartemu w oleju skwalenowi ma właściwości antyzapalne i antygrzybiczne,
  •   polecany również do skóry pod oczami i szyi (bardzo szybko się wchłania i nie obciąża delikatnej skóry),
  •   wcierany w skórę głowy wspomaga walkę z wypadającymi włosami,
  •   bogaty w szereg witamin odżywia i wzmacnia cebulki włosowe,
  •   polecany do olejowania bardzo zniszczonych włosów - doskonale nabłyszcza, zamyka pory włosa,
  •   może być stosowany do masażu całego ciała,
  •   działa wspomagająco przy takich schorzeniach jak: egzema, łuszczyca,
  •   może być stosowany na bóle artretyczne i reumatyczne,
  •   bardzo szybko się wchłania!
 Olejek z avocado w Naturastore i na Allegro

18 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiam się nad szczotkowaniem ciała na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne efekty, ale u mnie by się to nie sprawdziło ze względu na brak czasu, zwłaszcza rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko 3 minuty, tyle co szczotkowanie zębów;)

      Usuń
  3. You have a very great blog. Do you want to follow each other? Let me Know and i follow you back <3 Eileen
    Beautyarea & more

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy o tym słyszę, ciekawa metoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten olejek bardzo lubię ;) Mam też szczotkę ale jakoś jeszcze się za nią nie zabrałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam poranny prysznic dużo daje a jeszcze dodać masaż, power na cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zaczynam moją sesję domowego spa i jak zawsze - planuję masaż rękawicą :D To naprawdę rewelacyjny sposób pielęgnacji i również go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię olej z awokado chociaz sam jako owoc mi nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej jest naprawdę świetny, natomiast owoc lubię ale np w paście z jajkiem, pychota!

      Usuń
  9. Przyznam szczerze, że nigdy nie szczotkowałam się na sucho.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz się z tym spotkałam, bardzo zachęcające !!
    A ten olejek to już wogóle świetna sprawa, kocham olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój "must have" poranny, uwielbiam i zachęcam do spróbowania:)

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz! Każdy jest dla nas na wagę złota!!