czwartek, 12 listopada 2015

Mój hit na suche i łamliwe włosy- olejek macadamia.

Do tej pory do olejowania włosów używałam oleju kokosowego i arganowego. Bardzo lubię ten zabieg, przy regularnym nakładaniu oleju włosy zmęczone głównie koloryzacją, stały się miękkie, błyszczące i gładkie. Pamiętam jak po pierwszej serii olejowania udałam się do fryzjerki. Spodziewałam się znów pouczających komentarzy "ma pani strasznie suche/zniszczone/marne włosy, zalecam ścięcie". Jakie było moje zdziwienia, kiedy fryzjerka powiedziała "Jakie Pani ma gładkie i zadbane włosy";) 


Zaczęłam testować różne oleje. I jeden z moich ulubionych to Olej Macadamia. Do stosowania nie tylko na włosy:)

Makadamia to drzewo rosnące w Nowej Zelandii, na Hawajach i Australii.
Olejek makadamia otrzymuje się z tłoczenia orzechów makadamia na zimno lub gorąco.



Olejek macadamia posiada lekki, orzechowy zapach, który jednak, po nałożeniu, nie pozostaje na skórze, ale szybko się ulatnia
Polecany jest do każdego rodzaju skóry. Bezpieczny dla alergików (należy zachować ostrożność w przypadku alergii na orzechy).



Właściwości olejku makadamia 

  • ujędrnia i napina zwiotczałą skórę
  • nawilża, odżywia i regeneruje
  • łagodzi podrażnienia spowodowane słońcem
  • stymuluje mikrokrążenie skórne
  • pomaga zwalczać cellulit
  • leczy niewielkie uszkodzenia skóry
  • dostarcza skórze witamin A,E
  • regeneruje suche i łamliwe włosy

Przykłady zastosowania:
  • bezpośrednio na skórę twarzy lub ciała
  • jako dodatek do ulubionego kremu bądź balsamu
  • bezpośrednio na włosy 
 

 
Teraz u nas olejek macadamia w sympatycznej cenie 7 zł. W sam raz aby wypróbować:)
 
 


18 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała go wypróbować, bo w czystej postaci nie miałam go przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory używałam lnianego ale nie lubię jego zapachu. Olejku makadamia jeszcze nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować różne oleje, ja jeszcze lubię jojoba:)

      Usuń
    2. A ja właśnie zastanawiam się nad lnianym :)

      Usuń
    3. Lniany miałam tez fajny!

      Usuń
  3. Arganowy i kokosowy moje włosy bardzo lubią. Z olejem makadamia miałam tylko styczność w mieszankach, ale bardzo chętnie wypróbuję go solo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze kupić ten olejek może okiełzna moje włosy!
    Nominowałam cię do zabawy! Liebster Blog Award więcej informacji u mnie na blogu! Zapraszam http://liveinharmonywithyourbody.blogspot.com/2015/11/nominacja-bloga-po-raz-kolejny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominacje, fajne pytania, odpowiemy niebawem:)

      Usuń
  5. Nie wiem, jak to się stało, że nie spróbowałam go jeszcze !!
    Tyle pozytywnych opinii już czytałam, czas w końcu samej spróbować :)

    Miło usłyszeć od fryzjera, że masz ładne, gładkie włosy :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak narazie uzywam olejku Khadi z amli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego leju jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy moje włosy by go polubiły...

    OdpowiedzUsuń
  9. przetestowałam już tyle olejków, że nie pamiętam czy wśród nich był macadamia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez kiedyś stosowałem go na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz! Każdy jest dla nas na wagę złota!!