niedziela, 8 listopada 2015

Natura Siberica Szampon regenerujący z efektem laminowania.

Z szamponami przygód miałam już wiele. Zbyt wiele. Długo nie mogłam trafić na ten jeden jedyny. Bo niektóre obciążały włosy lub je wysuszały. Albo nie dało się włosów rozczesać.
Zapewne niejedna kobieta ma podobny problem. Wiele prób, wiele buteleczek na półce w łazience...
Gdy dotarło do nas pierwsze zamówienie z Natura Siberica, dość długo zastanawiałam się nad wypróbowaniem Regenerującego Szamponu i Odżywki z Rokitnika z Efektem Laminowania.
W końcu się zdecydowałam. Pierwsze pozytywne zaskoczenie spotkało mnie już podczas mycia głowy- naprawdę niewielka ilość szamponu wystarcza do umycia półdługich włosów. Po nałożeniu odżywki wiedziałam już, że jest dobrze. Tak gładkich i miękkich włosów dawno nie miałam. Rozczesywanie, które dla mnie zawsze było ciężkie, okazało się łatwe i przyjemne. Szczotka po prostu przechodziła przez włosy. Poziom mojego entuzjazmu rósł z każdą chwilą ;) Prawdziwe zaskoczenie przyszło po wysuszeniu włosów ! Moje włosy po latach rozjaśniania nie są w najlepszej kondycji, suche, sterczące końcówki- nie wygląda to ładnie.  Ku mojemu zaskoczeniu już po pierwszym użyciu serii Regenerującej z efektem laminowania, włosy sprawiają wrażenie pokrytych warstwą ochronną. Nie są tak suche i sterczące. W dotyku pozostają miękkie i puszyste. Dla mnie ten szampon to wielkie WOW !



Zapraszamy do naszego sklepu: www.naturastore.pl


15 komentarzy:

  1. Ciekawy ten szampon, muszę go zbadać osobiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy ich nie lubią ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem bywa. Ja jestem pod wielkim urokiem kosmetyków Natura Siberica.

      Usuń
  3. Ciekawy blog :) Z tych kosmetyków jeszcze nic nie miałam ale kilka pozycji do włosów mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie znałam tego szamponu, fajnie poznawać nowe produkty !!

    Miłego wieczorku !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo ciekawi ten efekt laminowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mma z tej marki szampon dla mężczyzn z kawiorem całkem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale bardzo chętnie wypróbuję na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek z tej firmy, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co mam krem do stóp rokitnikowy z Natury Sibericy. Jest niezły, wiec ten duet też chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy szampon,powiem szczerze,nigdy nie miałam szamponu z efektem laminowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz! Każdy jest dla nas na wagę złota!!