niedziela, 18 października 2015

Olej kokosowy odsłona pierwasza, ciut nietypowa...




Ameryka oszalała na punkcie odchudzającej kawy z masłem i z olejem kokosowym. A jak jest w Polce i czy warto pić taki napój?

Kawa z masłem to wynalazek niejakiego pana Davida Asprey'a. Twierdzi on, że kawa taka świetnie odchudza: kofeina daje uczucie sytości, a masło hamuje apetyt na długo. Kawę taką powinniśmy pić na śniadanie, podobno picie takiej mieszanki przez miesiąc sprawia, ze możemy zrzucić do 10 kg. A to dlatego, że długo jesteśmy najedzeni, mamy sporo energii, nie podjadamy pomiędzy posiłkami. 




Jak zrobić kawę z masłem?

 
Przede wszystkim musimy użyć produktów dobrej jakości. Kawa ma być parzona, najlepiej arabica świeżo mielona. A masło powinno pochodzić od krów karmionych trawą... czyli także dobrej jakości.

  -Parzymy kawę -dokładamy masło -miksujemy Aha, dobrze do takiej kawy dodać łyżkę MCT, czyli oleju kokosowego, uczucie sytości będzie dłuższe, a tłuszcz lepiej przyswojony.



Jeśli kawa z masłem do nas nie przemawia, to nie zmuszajmy się do jej picia. Warto jednak pamiętać o oleju kokosowym i dodawać go do posiłków, na przykład do owsianki. Dostarczy nam mnóstwo energii, nie odłoży się w boczkach, a wręcz zwiększy metabolizm i pomoże spalać komórki tłuszczowe!

 

 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach nierafinowanego oleju kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o kawie z masłem :P Brzmi trochę nietypowo, gdzieś jednak czytałam o jakiś tam ,,ludach" gdzie pije się herbatę z masłem... może i to ma sens ? Na razie jednak nie mam ochoty próbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa z masłem jakoś do mnie nie przemawia, ale z olejem kokosowym mogłaby być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa i masło - chyba nie spróbuję ;p Za to z olejem kokosowym - chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz! Każdy jest dla nas na wagę złota!!