poniedziałek, 12 października 2015

Eko kosmetyki- modny czy świadomy wybór ?


Moda na kosmetyki naturalne trwa od jakiegoś czasu. Po zachłyśnięciu się kosmetykami ogólnodostępnymi coraz mocniej uświadamiamy sobie ich wpływ na nasze zdrowie czy środowisko naturalne. Nasz organizm codziennie styka się z mnogością substancji chemicznych.
Kosmetyki naturalne, dawniej kojarzące się z substancjami o nieestetycznym wyglądzie i mało przyjemnym zapachu, dziś nie ustępują w niczym kosmetykom konwencjonalnym. Mało tego, swym składem przewyższają je o głowę. Ich skład bazuje na substancjach naturalnych, głównie pochodzenia roślinnego. Nie zawierają substancji  szkodliwych. Kosmetyki drogeryjne pełne są parabenów, aromatów, sylikonów. Substancje te nie pozostają bez wpływu na nasze zdrowie.  Wybierając kosmetyki naturalne ograniczamy udział powyższych w nasz organizm.



Nie bez znaczenia jest również fakt, iż kosmetyki naturalne naprawdę działają ! 
Dobrze dobrane i stosowane regularnie dają wprost spektakularne efekty !

4 komentarze:

  1. Poruszyłaś bardzo ciekawy temat, ja uważam że dla większości to po prostu modny wybór. Przy świadomym wybieramy to co dla nas jest lepsze i jeśli wybór pada częściej na naturalne kosmetyki to dobrze się składa. U mnie większą część kosmetyków stanowią te naturalne, ale nie kupuję na siłę wtedy gdy coś mi szkodzi. Nie zawsze naturalny kosmetyk mimo dobrego składu, dobrze działa na mnnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, masz rację nie wszystko co naturalne będzie akurat nam, konkretnej osobie pasować.
    Zapraszamy do nas mamy w planie kilka na prawdę ciekawych artykułów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku świadomy wybór :) Zauważyłam, że odkąd przeszłam na bardziej naturalną pielęgnację stan mojej cery i włosów znacznie się poprawił. Moda na nie sprawiła, że powstaje coraz więcej miejsc w których można je kupić, także stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz! Każdy jest dla nas na wagę złota!!